YEAHHHHHHH Eindelijk een McDonald....dus INTERNET!!!

15 juli 2015 - Tourville-la-Rivière, Frankrijk

Woensdag 15 juli 2015

Vannacht heerlijk geslapen. Alleen werd ik om 1:30 uur wakker omdat mijn armen erg jeukten......en ja hoor, twee van die kleine irritante muggen die mij al helemaal lek geprikt hadden. Nadat we ze dood geknetterd hadden, konden we weer verder slapen.

Vanmorgen werden we wakker in een enorme regenbui en wat is het dan heerlijk als je er niet doorheen hoeft om te plassen, je te wassen en te ontbijten. Alles in de buurt! We hebben uitgebreid ontbeten (goed dat we van alles bij ons hadden) en om ongeveer 10:30 uur op ons gemak weer op weg.

Maar dat sterretje was toch wel eng. Uiteindelijk kwamen we aan in de buurt van Rouen, zoekend naar een McDonald. En nu zit ik even snel mijn blog bij te werken. Maar allereerst heb ik CarGlass in Nederland gebeld. En wat blijkt? Ze hebben ook een filiaal in Frankrijk. Dus alle gegevens doorgegeven aan die man en hij legt dan contact met zijn Franse collega's. Waarschijnlijk worden we morgen gebeld om een afspraak voor reparatie van de ruit te maken.

Dus we zullen wel zien. Gisteren hebben we ongeveer 400 km gereden en vandaag waarschijnlijk minder, maar we hebben de tijd.

Zo, jullie zijn weer op de hoogte en wij gaan straks weer verder. Op zoek naar een camping!

Tot later allemaal!

1. Karin:
    15 juli 2015
    Hoop dat jullie nu snel een camping vinden! Was t druk op die parkeerplaats voor campers?
  2. Marja Bokhorst:
    16 juli 2015
    Nee hoor Karin. Er waren meer dan genoeg plekken en wij kregen een hele grote plek voor ons bakbeest. Maar nu zitten we op een echte camping, die van gisteren was gewoon voor even onderweg. Bij deze camping is ook een restaurant (vandaag NATUURLIJK gesloten) en ook een zwembad. We blijven twee nachten maar als het lekker is nog een nachtje langer.