Ergens in Frankrijk

15 juli 2015

Woensdag 15 juli 2015

Gelukkig vandaag een kleine camping gevonden. Het is nu 19:45 uur en het is bloedheet hier. We zitten nu zo’n 50 km van Alençon af en hebben vandaag maar 293 km gereden.

We klagen niet over de hitte hoor, dat is juist de bedoeling van vakantie voor ons. Het is hier wel heerlijk rustig zo en Rob zei al: we kunnen hier ook twee dagen blijven staan en dan kun je schrijven……. Dat weet ik nog niet. Ik heb geen inspiratie op commando, zo werkt het niet bij mij. Maar we zullen zien!

Vandaag bij de Mac mijn blog bijgewerkt, maar nu zorg ik gewoon dat ik al een blog per dag voorbereid en plak ik bij een Wifi plek wel alles in mijn blog. Met eventuele foto’s erbij.

We zijn hier in dit kleine dorpje gaan staan terwijl er niemand bij de kleine receptie was. Maar het schijnt dat de mevrouw vanavond vanzelf even langs komt om af te rekenen. We zagen op een bordje al dat dit een erg “dure” camping is……€ 2,50 per overnachting voor de Camper, € 3,50 voor elektriciteit, € 2,50 voor een douche…..een giller toch?

We hebben lekker in de camper de airco aangezet en ik zit nu aan de eettafel op de laptop te typen. Goed uit te houden hoor. Rob zit lekker te puzzelen en we gaan straks nog een broodje eten (op wie lijken we nu?????? Juist op Daan en Steef..hahahaha..)

Verder niet veel te melden of jullie moeten het interessant vinden dat er vanmiddag bij het opendoen van de koelkast een doos met eieren uitviel met als gevolg: VIER kapotte eieren.