We zijn weer thuis!!

10 augustus 2015 - Almere, Nederland

Maandag 10 augustus 2015

Gisteravond kwamen we weer thuis zo rond 16:45 uur en is er een einde gekomen aan een fantastische reis. Wat hebben we genoten en wat is het allemaal goed bevallen! De laatste twee dagen geen wifi dus ook geen blog kunnen schrijven. Ik zal nu even in het kort vertellen waar we onderweg nog geweest zijn.

Op 7 augustus hebben we eerst nog heerlijk gegeten onderweg in Frankrijk.

Mooi rustplekje          Wat is de camper toch mooi

Daarna weer door en een plek gezocht. het was haast donker toen we er aan kwamen, maar prachtige ruime plekken. We werden de volgende ochtend weer gewekt door onweer en regen. Snel de luiken dicht en lekker nog even verder tukken.........De volgende morgen zagen we dat we bij een kerkhof stonden!

Vlak bij een kerkhof!          Even alles lozen

Verder door naar huis. Weer een prachtige rit door Luxemburg en daar een plek gezocht om te overnachten. Water, Elektriciteit....allemaal GRATIS. Niet te geloven hoor. Dat is nu goedkoop kamperen...hahaha......

Mooie plek, water elektriciteit GRATIS!          Overnachten in Luxemburg     Lekker rustig

De laatste 380 km naar huis. Nog even wat gegeten onderweg bij Weert en nu echt naar huis. We hebben genoten en waren niet super moe ondanks de vele kilometers. Nogmaals ontzettend bedankt Marga en John voor het mogelijk maken van deze unieke ervaring!!!!!! Als we ooit iets winnen, weten we waar we dat geld voor gaan gebruiken.

Nu we weer thuis zijn wordt de camper van onder naar boven, van buiten naar binnen weer blinkend schoon gemaakt. Volgetankt en vanavond weer terug naar Marga en John gebracht......snik...snik....

Weer thuis!                                                  Schoonmaken                      Vanavond gaat de camper weer weg.....snik

Maar jullie hebben nog iets van me tegoed. Wat weetjes van onze reis!

In totaal zijn we vier weken weg geweest. We hebben van die vier weken, 1 week op één plek gestaan in Spanje (Peniscola).

In die andere 3 weken hebben we in totaal 5.928 km gereden.

We hebben voor de hele reis in totaal voor € 700,00 getankt (Diesel)

Aan hele kleine stukjes Tolweg hebben we € 52,95 uitgegeven.

Aan alle campings hebben we in totaal € 808,90 + € 24,00 (Wifi) uitgegeven.

Ik weet niet of jullie dit leuk vinden om te weten, maar voor ons een goede reminder.

Ik vond het leuk om deze blog bij te houden en zeker leuk om te zien dat sommige mensen de moeite hebben genomen om te reageren. Heb je de blogs alleen gelezen is dat natuurlijk ook heel leuk!

Bedankt Rob voor het rijden met de camper, het was een fantastische reis en knap zoals je je uit sommige plekken hebt gemanoeuvreerd.

Bedankt Stefan voor het aanmaken van deze blog, waardoor ik alles alleen nog maar in hoefde te vullen.

Dank je wel allemaal en misschien tot een volgende vakantie!