Nog een aanvulling op vandaag.....

4 augustus 2015 - Tarragona, Spanje

Dinsdag 4 augustus 2015

We zijn inderdaad vanmiddag om 16:30 uur nog naar het strand geweest. En morgen gaan we ook de hele dag genieten. Kan makkelijk want het is hier 32 graden. De zee is ook van een heerlijke temperatuur, alleen vanmiddag opeens veel zeewier in de zee en als er iets is wat ik smerig vind.......brrrrrrrrr...

Maar we zijn bikkels en hebben gewoon een paar keer in de zee gezwommen. In Peniscola was er geen zeewier en wel ligbedden en parasols. Kijk en die waren hier weer niet. Dan zit je op je stoeltje op het strand in de volle zon en geen schaduw. Er zit hier gelukkig een supermarkt en Rob heeft even snel een klein parasolletje gekocht die je zo in het zand kan prikken. Wel weer € 17,80 maar dat kan er ook nog wel bij hoor.....

Maar kijk eens hoe mooi het strand is en zo vlakbij. Als je goed kijkt zie je boven aan de duinen een doorgang in het hek. Dat paadje komt precies uit bij de camper die tegenover de caravan staat die je naast het hek ziet met die Spaanse vlag.....

Je ziet het paadje naar de camper

De andere foto's hieronder zijn van het strand waar we lekker tot 18:30 uur hebben gezeten. Daarna terug naar de camper en even een stokbrood gegeten met thee (ik) en koffie (Rob). Daarna hebben we gedoucht en nu zit Rob tv te kijken (Ajax) en ik ga zo verder schrijven aan mijn boek.

Heel mooi strand vlak bij onze plek                             En lekker rustig!