Nog een paar dagen op een camping......

4 augustus 2015 - Tarragona, Spanje

Dinsdag 4 augustus 2015

Vanmorgen vertrokken uit Peniscola om ongeveer 10:15 uur. Wat jammer van die mooie camping en die mooie plek!

Ik was nog vergeten dat er hier waarschijnlijk op zaterdagavond een soort feestdag was. En opeens 's nachts om 00:15 uur klonk er opeens vanaf het strand hele harde klassieke muziek, dus we schrokken ons een ongeluk. Daarna heel hard vuurwerk. Het duurde wel een half uur lang en toen was het tegen 01:00 uur plotseling stil. Ik moet nog opzoeken wat voor feestdag dat nu geweest is, maar de klappen van het vuurwerk leken wel op echte schoten, niet normaal gewoon. Ik denk dat dat vuurwerk bij ons al lang illegaal was......

Maar goed, vanmorgen gingen we dus toch maar op weg in plaats van nog naar het strand. Je weet net hoe dat gaat... dan ben je aan het opruimen en dan denk je: ach laten we maar gewoon gaan! We reden dus langs de kust terug richting Tarragona en daarna richting Barcelona. Van daaruit willen we richting Frankrijk en zo weer terug naar huis. Maar dan zie je die zee en dan denk je: waar zullen we straks stoppen om iets te eten en waar overnachten we? We reden op een gegeven moment langs Cambrils en Salou (jou wel bekend Karin...) en Rob zei: dan gaan we hier toch ergens staan? Dus ik ben snel gaan zoeken in het Camperplaatsenboek en vond een camping langs de kust. Camping Las Palmeras. Daar heen gereden en we kwamen er om ongeveer 12:30 uur aan. Tjonge dat was een lange rit hoor...hahaha..... Het is een mooie camping direct langs het strand en ja hoor ze hadden nog een plek voor twee nachten. Als we de camper uitlopen gaan we door een paadje door de duinen en lopen we zo het strand op. Hoe mooi is dat?

Even wat eten in het restaurant          Vlak bij de zeeLekker koel windje          Mooi strand ook

Sangria!!          Entrecote Roqueford

We hebben eerst even gegeten in een van de vier restaurantjes en nu zit ik even in de camper mijn blog te maken. Wat zo lekker was aan het eten: er zat nu eens GEEN patat bij (Jeroen hier was weer zo'n woord!!!!) Beter dan Wifi opzoeken in de McDonald's hoor!

Straks gaan we lekker naar het strand om nog even te genieten van de zee.

Ik zal vanavond nog wel wat schrijven, alhoewel ik betwijfel of we nog veel meemaken..hahaha.....

1. Karin:
    4 augustus 2015
    Mooie plek hoor! Hebben ze trouwens in Peniscola nou goede cola of goede... ? Nog langs het hotel in Salou gereden trouwens?
  2. Marja Bokhorst:
    auteur: Rob
    Pfffffff. lange rit, niet weer gewend zo lang te rijden.
    Nou lekker flink rusten om mij voor te bereiden op de rit huiswaarts. Nou is dat geen straf hoor om in de camper te rijden. Dat ding rijdt super, een stuk relaxter dan een personenauto of de Toyota Verso. Ik vind het een feestje om zo hoog en met een heleboel PK's in het vooronder te rijden.
    Na dit lange verhaal moet ik weer even bijkomen hoor, spreek jullie later!!!!!!!!!!
  3. Marja Bokhorst:
    4 augustus 2015
    He Trees, nee zijn we alweer voorbij. Ze hebben het allebei hoor, ik weet alleen niet welke beter is! Rob