Nog één stranddag

5 augustus 2015 - Tarragona, Spanje

Woensdag 5 augustus 2015

Vandaag was onze allerlaatste stranddag van de vakantie. Morgen vertrekken we richting huis en dan zit deze heerlijke vakantie er op! Ontzettend jammer maar we hebben het goed gehad en we kunnen niet eeuwig weg blijven... Bovendien mis ik de kleinkinderen heel erg. Dus ik wil gewoon weer knuffelen met ze!

Deze camping is ook weer mooi en juist zo fijn dat je niet ver hoeft te lopen naar het strand is een absolute pré. Naast ons stonden Belgen die hier al 16 jaar komen. Die zijn vandaag vertrokken na een vakantie hier van vier weken. Een stel met drie grote kinderen. Ik zal nog een foto maken van de afstand strand en camper.

Dit duinpaadje moeten we over om bij het strand te komen          Door dit hekEn vanuit dat hek zie je de camper al staan          Badlakens hangen te drogen          Camper          En dit vanuit de camper zicht op het duinpaadje

Deze bovenstaande foto's heb ik zojuist gemaakt en het is nu 20:10 uur dus niet echt zonnig meer. Maar jullie kunnen zien dat het strand super dichtbij is.

Vanmorgen dus op het strand gaan zitten met onze stoeltjes en de parasol die Rob gisteren gekocht heeft.

Rob zit lekker op het stoeltje in de schaduw               Kijk nog bijna een leeg strandEen selfie met de zee op de achtergrond               En van ons samenEen selfie in de zee               Nog de laatste keer zwemmen in de zee          Heerlijke temperatuur van het zeewater        Geen zeewier vandaag!!         Soms hoge golvenHelder water                 Ik kan er geen genoeg van krijgenEn heerlijk die golfslag                 Bootje op de achtergrond

Tussen de middag hebben we nog even lekker gegeten bij het restaurant hier en vanavond hebben we brood gegeten en ik heb twee perziken schoon gemaakt en ja..dan vindt Rob het ook lekker! Maar dat vind ik niet erg en ik doe het graag. Op dit moment is Rob alles aan het nalopen, het water bijvullen en de toilet aan het legen. Zodat we morgen klaar zijn om na het ontbijt te vertrekken. Verder is alles goed opgeruimd dus we gaan straks lekker douchen en dan op tijd naar bed.

Ik denk niet dat het nog lukt om onderweg dit blog bij te werken, maar we zullen het zien. Ik ga zo nog even een kop koffie maken voor Rob en voor jullie allemaal liefs en groeten!

1. Stefan:
    5 augustus 2015
    Dat is ook weer snel gegaan zeg! Ziet er wel goed uit en lekker dicht in de buurt van het strand! Slaaplekker alvast en een goede reis terug!
  2. Karin:
    5 augustus 2015
    Ziet er lekker uit daar ☀️ én ook fijn dat je je eigen kinderen ook mist Fijne reis naar huis en ik zou zeggen doe rustig aan en pak nog wat mooie plekjes mee. Is dat ook de bedoeling of gaan jullie in een ruk door?
  3. Marja Bokhorst:
    auteur:Rob
    Hebben wij dan ook nog kinderen, kan het mij niet herinneren?
    Ik was jullie echt niet vergeten hoor, dikke kus ook voor jullie!
  4. Marja Bokhorst:
    5 augustus 2015
    Ach Karin....NATUURLIJK mis ik jullie ook heel erg, dat weet je toch???? We gaan inderdaad rustig aan terug naar huis en niet in één ruk hoor. We willen onze vakantie echt helemaal uitsmeren... Onderweg moet ik nog iets kopen voor Isa. Ik heb nog niets voor haar en vind dat moeilijk. Maar onderweg hopen we nog mooie plekjes te zien en toch op tijd thuis te zijn.
    Steef, het is inderdaad snel gegaan maar tevens heel veel mooie dingen gezien en veel meegemaakt. En dan heb je het idee dat je maanden onderweg bent, heel dubbel.