Marja en Rob

229
Video’s:

Over ons

Wij zijn Rob (65) en Marja (61). Al ruim 40 jaar getrouwd en we hebben 3 kinderen en 4 kleinkinderen. Marcel (37), samen met Marloek en zij hebben 2 kinderen: Isa (4) en Jack (1). Karin (35), samen met Jeroen en ook zij hebben 2 kinderen: Noah (6) en Nena (3). Tenslotte Stefan (29), samen met Daniëlle.

Over onze reis

We hebben vroeger met de kinderen altijd gekampeerd, eerst met een tent, later met een vouwwagen en uiteindelijk met een caravan. Toen de kinderen niet meer met ons meegingen, gingen we soms vliegen en in een hotel. Dat beviel mij, na al die jaren kamperen, erg goed. Nu kregen we de kans om er met een Camper op uit te trekken en nogmaals het "kamperen" uit te proberen. Ik hoop dat het goed bevalt en anders zijn we toch een ervaring rijker. We zijn in ieder geval van plan om er van te profiteren!

Bezochte landen

Wij hebben 12 landen (5%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Indonesië, Luxemburg, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Turkije, Zwitserland.