Gelukkig even een paar nachten op een camping

16 juli 2015 - Airvault, Frankrijk

Donderdag 16 juli 2015

Onze plek op de doorgaans camping:

Camping onderwegCamping onderweg

En ons bed en de gedraaide voorstoelen......

Bedden in de camperStoelen in de camper

Gisteravond hebben we nog op die camping moeten afrekenen: € 10,50!!! We hebben voor het slapen gaan nog even lekker gedoucht in een toiletgebouw en dat zat allemaal bij de prijs in.....

Nou dat was leuk. Goed geslapen, alleen bleek de airco te lekken dus een plens water op de grond. John had gelukkig al verteld dat hij dit ook al ervaren had en dat het dan kennelijk te heet buiten was.....tja.....volgens mij gebruik je een airco juist als het heet is, maar goed.

Oh ja en dat vervelende sterretje......ik ben twee keer gebeld (en was twee keer te laat) door Carglass. Maar Rob zei: laat anders maar. Het kost ons weer een dag om ergens de ruit te laten repareren dus doe ik het wel in Nederland... Nou we zullen zien. Ik vind het wel eng maar volgens hem kan er niets gebeuren. Hier zit het sterretje:

Sterretje in de voorruit, verdorie!

Vanmorgen om 10:00 uur weer vertrokken. Mooie rit onderweg met heel veel zonnebloemen!

Zonnebloemen!!    Rob vindt het heerlijk om met zo'n bakbeest te rijden    Zonnebloemen!!

Gisteravond heb ik de foto's uit mijn fotocamera op de laptop gezet.... maar toen ik vanmorgen een foto wilde maken, was mijn camera leeg. Vergeten uit te zetten. Aangekomen hier op de camping in Airvault dacht ik hem even op te laden. Alles heb ik meegenomen, behalve....je raadt het al, mijn oplader. Ik ben er nog chagrijnig van! Dit keer dus geen fotoboek van ons camper avontuur.

Maar goed dat ik mijn Iphone nog heb! De camping waar we nu zijn (en in ieder geval twee nachten blijven staan) heet camping de Courte Vallée en blijkt Engelse eigenaren te hebben. Dus ik hoef mijn Frans nog niet uit de kast te halen....pffffff...................Er waren nog veel plekken vrij dus we hebben een reuze plek met bomen rondom en dat moet dan schelen in de warmte. Het is hier wel 35 graden dus HEET. Maar er is ook een zwembad dus ik weet al wat ik morgen ga doen.

Camping de Courte ValléeCamping de Courte ValléeCamping de Courte ValléeCamping de Courte ValléeHet hok waar de elektrische fietsen in staan

Nou allen ik ga nog even lekker buiten zitten lezen en morgen weer een dag!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Stefan:
    16 juli 2015
    Beetje dom he. Dan koop je daar toch een oplader ergens in een stad. Zonde om geen foto's te maken!
  2. Jeroen V:
    16 juli 2015
    Idd Steef...zo'n oplader kost geen drol.
    About dat sterretje...met de warmte van de zon en dan weer de airco kan zo'n sterretje wel een barst worden en dan is het geen ster reparatie maar een nieuwe voorruit. De airco hoort te "lekken"...dat is condens van de...condensator. Niets aan de hand dus.

Veel plezier!!
  3. Marja Bokhorst:
    16 juli 2015
    Nou Steef, ik ga wel een keer kijken voor zo'n oplader, maar heeft even geen prioriteit nu......en er is één voordeel: dan hoef ik ook geen fotoboek te maken....hahahaha..... Maar we kijken onderweg nog wel even. Tja een beetje dom inderdaad en ik ben blij dat jij nooit domme dingen doet Steef!
  4. Marja Bokhorst:
    16 juli 2015
    Hoi Jeroen, ja ik vind het ook eng van dat sterretje.... Rob gaat straks de eigenaar even appen. We hadden er vandaag echt geen zin meer in dus misschien nogmaals met Carglass bellen morgen...
    Een beetje condens van de airco is niet erg, maar stromend water uit dat ding is toch een ander verhaal hoor. Er staat toch stroom op! We bedoelen niet de airco van de auto zelf maar de airco die apart in het midden van de camper is geplaatst. De eigenaar (John) vindt het ook vervelend en zegt ook dat het niet hoort op deze manier. Dus als we terug zijn gaat hij er iets aan laten doen. En wij zetten hem maar zo min mogelijk aan :-)
  5. Karin:
    16 juli 2015
    Nou ja, als jullie het maar gezellig hebben Geniet er lekker van! Alvast welterusten