Onderweg

15 juli 2015 - Tourville-la-Rivière, Frankrijk

Dinsdag 14 juli 2015

Vanuit Almere vertrekken we om 10:45 uur. Karin, Noah en Nena komen ons uitzwaaien en dat was heel fijn want ik ga ze toch heel erg missen hoor.

Dag lieve Karin, Noah en Nena!Dag lieve Karin!Dag lieve Noah en Nena.....Dag hoor we gaan!We gaan op weg!

Onderweg blijkt hoe relaxed het is om met zo'n camper te rijden. Heerlijk! Niet dat enorme racen maar lekker op je gemak. Ik ben voor!!!

Maar dan die navigatie instellen...pffffff dat was nog even een dingetje.....Wat we ook probeerden, met of zonder het boekje..het lukte gewoon niet. Wel stond erbij: voor een uitgebreide handleiding gebruik bijgevoegde handleiding. Juist! Die was alleen niet aanwezig. Tijdens een stop in België probeerde Rob het nog maar een keer en ja hoor.....de navigatie kwam tot leven!

Om 19:00 uur reden we door een klein plaatsje, Doullens, en daar was een parkeerplaats, speciaal voor campers. Er waren nog twee (van de vier) plekken vrij dus parkeren maar. Daar hebben we lekker wat zitten eten en koffie gezet.

Lekker broodje eten onderweg

Heerlijk zitten lezen en Rob moest natuurlijk weer zijn wandelingetje maken. Opeens zei hij: Had jij dat sterretje in de voorruit al gezien? Zat dat er nu al in? Nee volgens mij niet. Dus ergens is er een steentje tegen de voorruit gekomen en nu een sterretje... jemig dat hebben wij weer. Snel een plakkertje erop maar het moet wel gerepareerd worden.

1. Jeroen V:
    15 juli 2015
    Denk maar zo: beter een sterretje in je voorruit dan een voorruit....
    X
  2. Marja Bokhorst:
    16 juli 2015
    Jeroen wat ben je toch een viespeuk!!!!