De Camper inruimen

13 juli 2015 - Almere, Nederland

De Camper staat inmiddels hier voor de deur. Hij past nauwelijks in een parkeerhaven en steekt een heel eind uit over het gras.

Ik ben de laatste dingen aan het wassen en strijken en Rob ruimt alvast wat in. We hebben de hele dag kleding uitgezocht en beddengoed en dat hebben we allemaal in tassen en kratten gedaan. Ook alle boodschappen zitten er nu in. De koelkast staat al een paar uur aan (op gas) en ook die kan gevuld worden.

Rob en ik hebben na het eten de kaart van Frankrijk en de kaart van Spanje uit gevouwen en een route uitgestippeld. Dat was heel leuk om te doen en zoals het er nu uitziet gaan we veel mooie plaatsen bezoeken. We beginnen er langzaam behoorlijk enthousiast door te worden. En als jullie zien waar we die reis mee gaan maken dan snappen jullie dat wel!

De camper paste nauwelijks op de parkeerplaats

1. Stefan:
    14 juli 2015
    Dat ziet er goed uit allemaal! Mooie route die jullie op de planning hebben.. Ik krijg er helemaal zin in en krijg ook weer een beetje het gevoel terug van onze vakantie! 2 weken geleden zaten we nog in Los Angeles, kan het me bijna niet meer herinneren. Geniet dus goed want voor je het weet is het voorbij. Goede reis!
  2. Marja Bokhorst:
    16 juli 2015
    Dank je wel Steef! Ik kan me voorstellen dat het bij jullie ook weer kriebelt, maar wie weet volgend jaar of later????
    We zijn echt geïnspireerd door jou hoor met het maken van een route. We hebben in Spanje ook wat dingen op ons lijstje staan die we gaan bekijken dus niet alleen maar rijden.