Voorbereidingen

13 juli 2015

Vanmorgen naar de kapper en vanmiddag voor mijn nagels en tussendoor maar boodschappen doen. En jahaaaaa...ik weet dat alles overal te koop is, maar ik heb er een hekel aan om mis te grijpen. En om nu de vakantie te beginnen met boodschappen doen? Nee dank je! Dus zoveel mogelijk halen om goed voorbereid morgenochtend te vertrekken.

Boodschappen, boeken (12) en tijdschriften!          Allerlei boodschappen staan al klaar

Alles klaarleggen om straks in de Camper te doen

Gisteren hebben we even proef mogen rijden met de Camper van John en Marga en we hebben een rondleiding gekregen, compleet met de uitleg van allerlei snufjes, van alarm, camera's, airco, TV en ga zo maar door. Wat een mooi ding zeg. Eigenlijk doodeng om met zo'n kostbaar bezit van een ander op vakantie te gaan......

Morgen gaat de reis eerst richting Frankrijk om daar allerlei mooie plekken te gaan zien. Lekker op ons gemak en we zien wel waar we uitkomen!

1. Stefan:
    13 juli 2015
    Het is gelukt met de foto's zie ik. Nu lekker relaxen en morgen rustig op vakantie.
    Goede reis alvast!
  2. Marja Bokhorst:
    13 juli 2015
    Ja dankzij jou Steef! Hartstikke bedankt voor je hulp bij het maken van deze blog!!
    Op deze manier kunnen jullie ook op de hoogte blijven van onze reis. Ik ga straks nog kijken of ik ook de route op een kaart kan maken! Even pielen volgens mij maar het is echt een duidelijke site! Nogmaals dank!