SPANJE!!!

21 juli 2015 - Etxarri-Aranatz, Spanje

Dinsdag 21 juli 2015

Alweer een week onderweg. Het gaat snel, maar toch hebben we al zoveel gezien. En wat is Frankrijk toch mooi en zeker als je de Route National rijdt. Bevalt ons veel beter dan de Tolweg. Lekker rustig en relaxed rijden, heerlijk!

Afgelopen nacht stonden we weer op een doorgangs---camping. Geen toilet, geen douche dus we moesten ons "behelpen" met de camper..hahaha....Ik moet zeggen dat we heerlijk gedoucht hebben. Lekker warm water, een flinke straal en we voelden ons heerlijk opgefrist daarna. Ik heb het al vaak gezegd, maar wat een luxe!!! De kosten voor deze camping: € 10,00 inclusief € 1,00 voor 4 uur elektra. Dus we hebben ook de airco nog vier uur aan kunnen zetten en zodoende fris naar bed.

Aan het einde van deze dag kwamen we aan in Spanje. Nadat we eerst op een parkeerplaats aankwamen vond ik het een beetje freaky en ik wilde liever nog een stukje doorrijden. Uiteindelijk dus deze camping gevonden in Etxarre-Aranaz. Grote plek met elektra én Wifi! Heel belangrijk want ik wilde contact met Karin. En vanavond rond 20:00 uur hebben Karin en ik samen geface timed. Heb ik lekker even kunnen bijkletsen en ook mijn kleine schatjes kunnen zien. Dat is wel een nadeel van zo lang onderweg zijn hoor, maar gelukkig zijn Karin, Jeroen, Noah en Nena ook op vakantie.

Gelukkig is het nu weer droog buiten want we hebben een paar uur enorme onweer en regen gehad. Mensen kinderen wat een plensbui. Laten we hopen dat het morgen toch wat beter weer is. Maar ik ben van plan om weer lekker verder te gaan met mijn boek dus dat kan ook binnen.

Ik heb nog één foto kunnen redden van onze plek op deze camping.

We zijn in Spanje!

Inmiddels is het bijna 23:30 uur en we moeten ook nog douchen, maar gelukkig niet te haasten morgen dus we slapen weer lekker uit. Maar toch ga ik stoppen. Morgen weer verder......

1. Karin:
    22 juli 2015
    Was leuk jullie gisteren gesproken te hebben! Ja was het een flinke bui? Waarom vond je parkeerplaats freaky? Maar blij dat je naar je gevoel luistert, je hoort af en toe van die enge verhalen!
  2. Marja Bokhorst:
    22 juli 2015
    Ja dat vonden wij ook hoor! We missen jullie gewoon en zijn niet gewend om jullie zo'n poos niet te zien! Ik ben wel blij dat jullie het naar je zin hebben in Zeeland!
    Het was een behoorlijke bui gisteravond. Gelukkig stopte het 's nachts dus konden we gewoon lekker slapen.
    Die parkeerplaats was midden in de stad maar ik zag zoveel vage gasten rondlopen dat ik me niet veilig voelde. Papa had daar geen last van, maar voor mij was het inderdaad freaky. En dan weet ik al van tevoren dat ik gewoon niet slaap...hahaha..... Nu lazen we op het nieuws wel dat er heel slecht weer op komst is, ook in Noord Spanje, dus eigenlijk wil ik nu alweer vertrekken......