Heftige avond achter de rug....

22 juli 2015 - Etxarri-Aranatz, Spanje

Woensdag 22 juli 2015

Wakker geworden op een vrij drukke camping. De tenten en de caravans staan hutje mutje op elkaar. Jemig als je zo vakantie moet vieren....afschuwelijk. Maar ik ben verwend natuurlijk met "onze" camper. Ruime plek met elektra en gisteravond voor het eerst onze schotel uitgeprobeerd en Nederlandse TV gekeken. Nou ja...inderdaad van alle gemakken voorzien! Eerst nog met Karin, Jeroen en de kinderen geface timed natuurlijk en het was heerlijk om die ondeugende snoetjes weer te zien. En blij om te horen dat ze het naar hun zin hebben in Zeeland.

Vandaag ga ik proberen om verder te gaan aan mijn boek. We lazen in de krant dat er slecht weer op komst is in Frankrijk en het noorden van Spanje (waar wij nu zitten dus). Daar word ik alweer onrustig van en wil het liefste alweer weg. Maar we blijven toch maar staan en dan hopen dat het morgen goed te rijden is, verder langs de kust en door naar Portugal.

Rob is nu even afwassen (vindt hij niet erg zegt hij....hahaha....) en ik wil een nieuwe poging wagen om te schrijven. Er is hier wel een gigantisch groot zwembad, dus wie weet gaan we straks nog even zwemmen..... Ik zal foto's maken!

Tot later!

1. Lisa:
    24 juli 2015
    Lieve kinderen,ik ben zo blij dat het goed met jullie gaat.Ik probeer steeds wat,maar vaak lukt het gewoon niet.Maar ik blijf het echt proberen hoor en ik ga het elke dag bekijken hoe jullie het maken hoor,ik geloof dat het nu lukt hoor,dus tot de volgende keer maar weer,liefs mama
  2. Marja Bokhorst:
    26 juli 2015
    Ha mam, ja hoor het is helemaal gelukt! Want je reactie staat erop. Het gaat prima met ons hoor en we genieten. We zitten nu nog in Spanje, maar gaan op weg richting Portugal! We hebben de helft er al op zitten, maar dat kun je allemaal lezen in ons blog! Leuk als je reageert!!! Liefs van ons...
  3. Lisa:
    7 augustus 2015
    Hallo lieverds,ik lees het allemaal nog eens even door en......in ene lukt het,ik begrijp er niets meer van.jammer hoor,het had mij een heleboel zenuwen bespaard.Inmiddels zijn jullie al op de
    terugweg heb ik gelezen,de juiste datum van jullie thuiskomst
    weet ik niet meer,dus ik reken er op,eerdaags te horen of te zien dat jullie thuis zijn .Lieve groeten en een goede thuiskomst,Mama