Foto's apart ophalen

26 juli 2015 - Ponferrada, Spanje

Lieve lezers van ons blog.

Na twee dagen Wifi-loos hebben we bij ons vertrek 's morgens eindelijk een McDonald's gespot! Dus direct even de tijd genomen om alles bij te werken, op te laden en berichten te bekijken. De blogs van vrijdag en zaterdag had ik al in Word gemaakt dus dat was een kwestie van knippen en plakken. Maar op de een of andere manier kan ik de foto's niet meer bij de blogs voegen. Dus als jullie die willen zien kun je apart de foto's aanklikken. Ik heb ze (bijna) allemaal voorzien van een onderschrift dus dat moet niet moeilijk zijn. Excuses voor het ongemak, maar blijf vooral lezen!! We gaan nu op weg naar Santiago de Compostella, de beroemde bedevaartsplaats. En daar zijn we reuze benieuwd naar.

Tot later!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Karin:
    26 juli 2015
    Neem je voor Noah iets moois mee? Noah baalde laatst dat hij bij het restaurant was vergeten te bidden..... Is maar goed dat die kidsclub straks weer tot het verleden behoort
  2. Karin:
    26 juli 2015
    Mooie en leuke foto's hoor!! En fijn weer wat van jullie te zien en te lezen!
  3. Stefan:
    26 juli 2015
    Leuk om eindelijk wat foto's van de omgeving te zien! Mag wat vaker hoor.. Veel plezier!
  4. Maarten:
    26 juli 2015
    Ik dacht al dat er iets mis was met de site... Geen verhalen de afgelopen dagen. Jullie zijn lekker op weg, maar wat meer omgevingsfoto's lijkt mij ook leuk!
  5. Lisa:
    26 juli 2015
    Ben zo blij met eindelijk een persoonlijk contact,dank je wel Marja.Maar,ik snap best dat het aan mij ligt hoor,(leeftijd!!!!!)
    Ik wacht maar rustig af wat nog komt hoor,dan reageer ik daar dan ook maar op.Heel veel plezier samen en nog een goede reis.Heel veel groeten ook van de verschillende vriendinnen,o.a.
    Bep,Claar,Corrie,Jo en Hannie.Zij vinden het ook allemaal heel spannend.
    Heel veel liefs en tot de volgende keer,Mam
  6. Marja Bokhorst:
    27 juli 2015
    Hey boys......we zitten voornamelijk in die grote bak dus foto's van de omgeving is dan wat lastig. Maar ik zal mijn best doen!
    Karin, waarom moet ik iets voor Noah meenemen? je bedoelt een Spaanse Jezus of zoiets? Hahahaha.......
    Mam, als het goed is kun je al onze verhalen vanaf het begin lezen. Dat klopt toch? We hebben er nu al twee weken op zitten. Wat gaat dan ongelooflijk snel hè? Leuk dat alle dames ook mee lezen! En ik ga er nu weer twee schrijven. We hebben weinig Wifi onderweg en zijn nu op weg naar een slaapplaats, maar hebben net een McDonald's ontdekt dus kunnen weer even los (met Wifi bedoel ik hoor! Dat is namelijk bij alle Mc's gratis!)
  7. Marja Bokhorst:
    28 juli 2015
    Niet alles is door Rob beantwoord dus een poging om dit te veranderen