Maandag.....

27 juli 2015

Maandag 27 juli 2015

Gisteren ging het toch wat gehaast in de McDonald's en ben ik nog wel wat vergeten. Dus nu nog even een aanvulling op mijn blog van zondag.

Zoals vermeld hadden we zondag ergens ´s middags Paella gegeten. Het was niet vies, maar om nu te zeggen± wat een heerlijk maaltje? Nee dat was het ook weer niet. Wat zijn we toch verwend als je goed nagaat..... Er hoort vis in Paella te zitten. Ik had een raar uitziende Gamba en Rob één mossel. Voor de rest zaten er wat vage visdingen in. De ober kwam ons bord ophalen, maar legde ons mes en vork weer naast het bord. Dus wij zeiden dat we klaar waren. Oh zei hij en liep weer weg zonder ons bord mee te nemen. Dus verkeerd begrepen kennelijk. Waarschijnlijk dacht hij dat hij onze borden die nog niet leeg waren nog niet mee mocht nemen. Verder kwam hij niet meer terug, dus wij gingen zelf maar bij de kassa betalen. Daar snapte men ook niets van het feit dat we wilden betalen. Inmiddels hadden wij al door wat er aan de hand was: de Paella was een voorgerecht! Maar voor ons ruim voldoende. Rob moest dus € 12,00 betalen.

Maandagmorgen weer verder gereden. Zoals jullie weten zaten we al op de Tolweg. Het was wel een prachtige rit door Portugal en we genoten. Tot we moesten betalen: € 37,10. Oh ja daarom wilden we ook geen Tolweg rijden...hahaha......

In de middag even eraf bij een grote super. Daar hadden ze warm eten, dus we hebben een bakje gebakken aardappelen gekocht  en wat rollade. Daarnaast tomaat, nectarines en banaan. Dat werd voor ons een regelrecht feestmaal hoor! We hebben in ieder geval heerlijk gegeten en konden voldaan weer op weg.

Ziet er prima uit toch?                      Eet smakelijk!

Opeens kwamen we op een hele mooie weg. Volgens ons een soort voorbereiding op een Tolweg. Overal aankondigingen, maar nog niet betalen....Dat was een mazzeltje. De navigatie mevrouw snapte er helemaal niets van in ieder geval en ze wilde ons maar van de weg hebben hahahaha....

Uiteindelijk een hele mooie plek gevonden om te overnachten. Een parkeerplaats bij een soort kathedraal die mooi verlicht was. Prachtig gezicht maar alleen foto's gemaakt met mijn foto toestel, sorry! Er was wel een waterpomp waar Rob onze water voorraad kon aanvullen (100 liter).

Uiteindelijk een paar geroosterde boterhammen gegeten en nog even TV gekeken. Nieuws enzo..... Ook blij met de schotel op het dak waardoor wij gewoon Nederlandse TV kunnen ontvangen!

Toen zijn we gaan slapen om 24:00 uur en wel met oordoppen in want die oudjes in Spanje die tot 's avonds laat op een bankje buiten zaten, bleven maar kletsen.

Tot later!