Eindelijk mooi weer!!

23 juli 2015 - Ribadesella, Spanje

Donderdag 23 juli 2015

Vanmorgen vroeg om 9:00 uur vertrokken vanaf de camping. We wilden vroeg vertrekken omdat ik gewoon op de volgende camping toch mooier weer wilde hebben. En hoe verder we langs de kust reden, hoe mooier het weer werd. De rit langs de kust van Spanje was prachtig. Wat een mooie omgeving zeg... we kennen alleen de kust aan de Middellandse Zee, maar deze was haast nog mooier.

Mooie omgeving onderweg     Oh jeetje....file of een ongeluk?     Nee een konvooi exceptionalGoed om te zien dat ze daar het verkeer voor stopzetten!     Mooi hier

Tussen de middag even wat boodschappen gedaan en direct dan maar wat gegeten. We hebben wat groente en fruit gekocht want van al dat stokbrood wordt ik een beetje simpel hoor.

Onderweg een hamburger eten             De cafetaria

Rond een uur of drie heb ik alvast een camping opgezocht en uiteindelijk zijn we hier terecht gekomen. Een camping die bestaat uit diverse lagen die verbonden zijn door hele smalle weggetjes waar de camper amper doorheen kan. Maar het moet gezegd worden: Rob is een kei in camper rijden alsof hij zijn hele leven nog niets anders heeft gedaan!

Op weg hiernaar toe heb ik ook een stuk gereden. Het is niet mijn favoriete bezigheid, maar dat komt ook door onwennigheid denk ik.

Ook even achter het stuur

De plek op deze camping is niet erg groot maar het uitzicht is verschrikkelijk mooi! We blijven hier dus ook maar twee dagen staan. We hebben vanmiddag meteen een duik in het zwembad genomen en dat was heerlijk!

Uitzicht op de camping vanaf onze plek     Mooie camping en mooi weer     Heerlijk weer  Krap plekje voor die grote camper

Daarna hebben we stokbrood met tomaat gegeten. Toch nog een beetje gezondheid!

Schrijven moet denk ik maar even een dagje wachten, want als ik een dag aan mijn boek heb gewerkt kan ik mijn rechterhand haast niet bewegen en dan doet hij erg veel pijn. Artrose denk ik...ach ja ouderdom komt met gebreken hè?

Het Internet hier op de camping is verschrikkelijk. Om de paar minuten valt het uit en dan moet je weer wachten tot de verbinding is hersteld. Waardeloos!!! Kun je zien hoe afhankelijk je van zoiets bent. Maar ik ploeter door. Ik hoop morgen nog wat te kunnen schrijven en ik hoop op veel reacties van jullie op mijn blog!!

Inmiddels is het bijna 21:00 uur en ik zit nog heerlijk voor de camper.

Tot later!

1. Stefan:
    23 juli 2015
    Dat ziet er goed uit.
    Veel plezier!
  2. Jeroen V:
    24 juli 2015
    Strak blauwe lucht, zwembad, hamburger en gaan en staan waar je maar wilt....ik zeg top vakantie. Lijkt wel een beetje op die van ons maar dan met minder km's!!

Enjoy!!
  3. Karin:
    24 juli 2015
    Ziet er mooi uit die camping! Kan me van vroeger nog wel herinneren dat de binnendoor wegen veel leuker waren. Maar we gaan dus gezamenlijk een camper aanschaffen?
  4. Erdy:
    24 juli 2015
    Leuk om zo n kijkje op jullie vakantie te krijgen Marja en Rob. Vooral ook nu met foto's
    Heel veel plezier nog daar en inspiratie Marja!!
  5. Marja Bokhorst:
    26 juli 2015
    @Jeroen, die grote storm hebben wij wel gemist dankzij die vele kilometers....
    @Karin, nee hoor geen camper voor ons! Het reizen vinden we geweldig, maar we missen het gevoel van ergens rustig staan en settelen. Hebben het idee dat we alleen maar onderweg zijn (wat natuurlijk ook zo is..:-)) Klinkt ondankbaar hè? Maar het is een unieke ervaring, dat wel!
    @Erdy, wat leuk dat je ons volgt! Met het plezier en de inspiratie gaat het helemaal lukken.