Een bewolkte zondag

19 juli 2015 - Airvault, Frankrijk

19 juli 2015

Net mijn vierde boek uitgelezen en ik moet nu oppassen dat ik straks niet zonder boeken zit..... dat zou voor mij een ramp zijn! Als ik niet meer kan lezen....brrrrr... Rob zei net al: je moet weer aan het werk! Dus ik heel verbaasd: aan het werk? Ik zou toch niet werken in de vakantie (heb ook nog geen mail geopend). Nee hij bedoelde verder met mijn boek. Oké, dat ga ik straks dus ook doen. Niet weer in een ander boek beginnen, maar gewoon door met mijn eigen boek.

Vandaag is het hier bewolkt en heel af en toe probeert er een zonnetje door te breken. Ook af en toe een klein regenbuitje, maar gelukkig kunnen we hier heerlijk onder de luifel zitten. Die zal je toch maar niet hebben, dan moet je steeds binnen zitten!

Het is heerlijk om te relaxen, maar zonder de zon en het zwembad gaan we ons nu toch vervelen. Dus.....tijd om verder te gaan! Vanavond gaan we hier uit eten op de camping. Uiteraard moest dat gisteren al besproken worden dus dat is geregeld. Daarna bijtijds slapen en morgenochtend rond een uur of 9:30 uur gaan we weer op pad. Volgens mij hebben we de ergste drukte op de wegen op deze manier wel weten te omzeilen.

Ik weet niet of we onderweg nog ergens Wifi tegenkomen, dus misschien kan ik niet meer elke dag aan dit blog werken, maar dat houden jullie dan tegoed.

Ik heb gisteren (met hulp van Rob) nog een wasje met ondergoed en wat washandjes gedaan en dat was gelukkig allemaal droog vanmorgen. Dus weer in de Camper opgeborgen. Daarna even geveegd en zelfs stof gezogen in ons tijdelijke huis, hoe gek is dat? Maar nu is alles weer schoon en opgeruimd. Vanavond nog even de toilet legen (absoluut een klus voor Rob!!!) en water bijvullen morgenochtend en dan kunnen we weer verder.

En nu ga ik (orders van de baas) weer verder aan mijn boek!

Heerlijk aan het schrijven    We blijven hier voorlopig maar even staan     Ik ga nu weer verder

1. Lydia:
    20 juli 2015
    'net mijn vierde boek uitgelezen...'
    Zo herkenbaar! Heerlijk. Dan heb je echt vakantie.
    Geniet daar lieve lieverds en Marja, vergeet niet op te schrijven voor je volgende boek - dat zich natuurlijk in Frankrijk afspeelt - hoe het ruikt en klinkt en voelt daar!
    Geniet!! Veel liefs.
  2. Marja Bokhorst:
    21 juli 2015
    Ja zo zijn wij boeken verslinders hè Lydia. Ik ben nu al bezorgd dat ik te weinig boeken bij me heb (zoals gewoonlijk!!) Ik heb namelijk gisteren nog een (dun) boek uitgelezen.
    Grappig dat je dat nu zegt, maar ik heb inderdaad al een tweede boek in mijn hoofd! Dus ik ben al sfeer aan het proeven......
    Maar...eerst mijn eerste boek maar afmaken!
    En genieten doen we zeker want deze reis is hartstikke leuk!! Dus tot nu toe hebben we geen spijt van dit avontuur.
    Heel veel liefs terug!!!